Wednesday, January 28, 2015

Jom Kurus !!!!

Salam..

Skrg tgh gune produk slimming macam dlm gambar ni...hihi..
Nama popularnye Larome..



Aku gune sebab :

(1) kawan aku satu tempat keje pakai Larome ni 1 minggu turun 3 kg tau...pehhh terbaik kot..memang nampak perubahan..dulu kalo baju kurung yg die pakai biase mesti sendat bhgn perut..skrg aku tgk dah longgar...so tu yg aku percaye nak gune Larome ni...

(2) Sebab boleh mendatangkan income pasif tuk aku...hihi..bab duit suke ok..;-)

Harga 1 botol RM160..

Tapi boleh jimat lagi tau...korang beli 4 botol terus..dapat harga RM385...terus jadi ahli...
Mahal ek?? Korang pakat2 la ngn member pompuan kt tempat keje tu..cari 4 member pakat2 beli sorang 1..dah bole dpt harga murah...
Pompuan ko ajak je bab2 nak kurus ni kompem nak..hihi...

Eh pas korang jadi ahli tu mane tahu nak try2 dapat income pasif dr Larome ni bole la calling2 I ok...bole citer2 camne nak dapat duit sambil korang gune Larome ni...
Kalo tak nak pun takpe..jadi ahli kelebihan korang bole beli Larome ni dgn harga murah...

Kalo nak beli bole la sms @ telegram I 0197567044..

Nanti seminggu I wat review ape kesan Larome kat badan I yg banyak lemak ni ye..;-)

No comments: