Thursday, January 8, 2015

EXERCISE TANGAN

Salam...

Lagi 3 hari je dah nak mule sekolah..
Semalam baru gigih aku nak membalut buku latihan hafiy yg aku beli mase hari orientasi hafiy jumaat minggu lepas...

Sebelum balut tu mari la berexercise tangan dulu..
Nama hafiy kat buku tu gigih ko aku tulis tangan..
Act ade kawan kat sekolah suggest buat cop je tuk bahagian nama buku tu..
Tapi aku takde mase nak g buat..jadi nak tak nak tulis tangan je la...

Lain tahun aku buat cop...



Muhammad Hafiy Hariz bin Mohammad Hang Tuah
34 huruf nama hafiy + hubbi

Bayangkan tulis 34 huruf (tak termasuk bin) nak kene tulis kat lebih dr 20 buku..
Kan exercise tangan + jari tu kan..hihi..
Sambil buat keje ni sambil minum cuka epal (si peneman diet aku)...
Waktu buat keje ni pagi..jadi memang rutin la pepagi aku minum cuka epal..bagi kurus badan maaa...

Ok sambung pasal tulis nama..

Bile dah penat mule la merapu..
Tulis pulak nama hubbi dulu..kihkih...
Tak pasal2 ayah kene g sekolah..hihi
Nasib baik tak merapu tulis nama aku sekali kat buku tu..hihihi..



Pasal nama hubbi tu..unik tak???
Mase aku mule2 kenal hubbi aku memang rase unik sgt la name die ni..
Kalo name TUAH je aku rase ramai jugak kot..
Tapi kalo siap ade HANG aku rase tak ramai...bole jadik die sorang je kat malaysia ni name HANG TUAH pada zaman millenium ni...hahaha...
Aku kenal hubbi pun sebab nama ni..
Kalo ade mase bole la kot buat entry camne aku kenal hubbi sebab name die tu...sbgai kenangan tuk aku jugak ni...esok dah tua bukak balik blog bole la mengimbau kenangan muda belia bersame hubbi..tak gitu..;-P

Ok sambung balik pasal buku..



Dah siap tulis nama tu..
Sekarang mase tuk menyampul pulak..
Sampul punye sampul alahai tak cukup pulak sampul ni..
Sampul buku tu ade 20 je...buku lak lebih dr 20...
Aku pun mase beli buku tak tengok lak ade berape jumlah sampul tu..
Aku ingat dah siap fix dengan jumlah buku tu..
Kalu tahu sudah ku beli 2 set sampul tu..
Takpe la sampul je la mane ade dulu..
Yg belum sampul lain kali la beli ye...




No comments: