Monday, January 5, 2015

CUKA EPAL PENEMAN DIETKU...

Salam...



Ini cuka epal yg aku minum dalam masa diet atkins ni...
Cuka epal ni bagus sangat kalo korang minum mase buat diet...

Aku mase start wat diet atkins ni dalam 2 minggu kot tak membuang...
Nak rase membuang pun  takde..
Aku jadi risau la pulak bile tak membuang sampai 2 minggu kan...

Kebetulan satu hari aku kemas dapur..abis segala yg ada kat dapur tu aku bersihkan dan ade yg aku alihkan sebab dah bosan lak susun atur same je sejak pindah..

Mase dok kemas2 tu perasan cuka epal ni...
Eh dah lame aku tak makan cuka epal ni...
So aku pun start minum cuka epal ni...
Korang jangan lak amik sudu pastu terus minum cuka epal ni..
Oiii mahu melecet tekak korang tu...

Cara nak minum aku amik satu sudu teh cuka epal campur dengan segelas air...aku gune gelas dlm gambar atas tu..
Aku suke campur dengan air sejuk dari peti ais tu..
Bukan campur ais tau..

Pastu minum...
Aku biase minum cuka epal ni pagi lepas makan pagi, lepas makan tengahari & lepas makan malam..
Tapi aku ade jugak bace minum cuka epal ni sebelum makan..
Katenye bole kurangkan selera makan + mengenyangkan...
Tapi aku tak penah minum sebelum makan..aku minum selepas makan..

Ok ape kesannya lepas aku minum cuka epal ni..
Lepas 2 minggu buat diet atkins aku tak membuang, dan2 lepas minum je cuka epal tu setiap pagi mesti perut aku bergelodak minta dibuang segala isi dlm perut tu..
Alhamdulillah sejak amalkan minum cuka epal ari2 aku membuang...

Kalo korang tgh diet tu cube la try minum cuka epal ni..
Katenye jugak bole bantu cepatkan penurunan berat badan...

Kalo korang tak tahu nak beli kat mane cuka epal ni bole la beli kat Kedai Online Mrs Tuah ye..
Aku jual RM18 je sebotol...



No comments: