Monday, February 2, 2015

REVIEW : Larome Apple Stemcell Slimming Serum


Salam...

Aku ade cerite sebelum ni aku sekarang tgh gune Larome..
Aku start pakai ari Rabu minggu lepas..

Lepas aku buat Diet Atkins bulan 12 tahun lepas, berat aku turun 3kg..
Banyak baju dan seluar yg dah longgar...terutama tang bontot, peha dan pinggul..

Aku buat 3 minggu je diet atkins tu..
Pastu aku bantai je makan macam biase..
Tapi nasi aku tukar gune beras basmathi...katenye kurang kanji kan...
Pastu air kosong aku tetap teruskan..
Tapi bende2 manis semua aku bantai dah...
Cume kuih2 yg bertepung aku jarang la makan...
Alhamdulillah berat aku tetap maintain..tak naik tak turun pastu..

Aku rase ok dah badan aku dgn berat 57 kg tu...
Sebab aku tak nak la kurus sgt cam mase anak dara dulu...48 kg mase tu..
Kurus melengkung aku mase tu..

Tp mggu lepas hubbi bawak balik Larome tu so aku try la
Sebab wpun dh nmpk kurus sikit tp still ade lemak2 degil yg kene singkirkan...
Kat perut, pinggul, peha ngan lengan...

Malam Rabu start pakai Larome, khamis pagi & malam, jumaat pagi...
Pastu terstop sebab aku balik Johor nyai aku meninggal dunia..
Aku tak bawak Larome so terstop la kejap..
Malam semalam balik KL aku pakai balik Larome tu..
Pagi tadi mase aku nak sapu Larome kat perut tetibe perasan yg selulit cam kulit oren kat perut aku cam dah takde..
Aku tgk betul2...oo selulit tu masih ade tp dah pudar...
Terus seronok giler...
Lame kot selulit tu duduk memerap kat perut I yg muncit ni..
Tetibe skrg dah nak ilang..
Aku sebagai pompuan ofkos la gembire...
Aku tak tahu la kalo ade pompuan yg suke ngan selulit tu..
Aku memang hate sgt selulit tu..
Buat perut I nampak buruk tau...
Kalo la selulit tu berwarna hijo mau nmpk cam celoreng baju askar tu..haha..

Disebabkan gembire terus terjerit2 panggil hubbi nak tunjuk perut I yg dah sedikit comel itu..kihkihkih...
Tapi kat u'oll semua I tak bole la tunjuk..
Takkan nak amik gambo pastu tepek kat sini..
Aurat I tu..so aku bole citer je la..
Terpulang nak percaye ke tak..
Tapi sila la percaye sebab mmg betul selulit I ilang ok..

Ha tengok Larome ni bukan je boleh kuruskan badan..
Ilangkan selulit pun bole tau..
Kalo ade rase cam minat nak cube bole sms I ok...0197567044 (as)

Sebotol RM160..
Mahal kan?????

Ala I bagi u'oll semua diskaun la sikit...
Beli 4 botol RM384...terus jadi ahli tau..
Dah jadi ahli next pembelian  bole beli lg murah tau..

Ala takde duit RM384???
Pakat2 la beli ngan member2 kat pejabat tu or adik beradik ke sedare mare ke..


 Jangan tak percaye Larome ni bole turunkan berat dari 2 - 5 kg seminggu tau !!!

Ape lagi meh cepat try...

No comments: