Wednesday, February 25, 2015

FENOMENA LAROME DI SMK TAMAN YARL..

Salam..

Hari ni nak citer lagi pasal Larome pasal teruja sangat dengan sambutan kengkawan kat sekolah..

SEjak dr mula jual Larome ni Alhamdulillah hampir setiap minggu kawan2 kat sekolah beli Larome..
Minggu ni saje setiap hari ada je kengkawan yang beli..
Alhamdulillah dengan rezeki yg Allah beri..

Aku berterima kasih sangat sebenarnye dengan kawan kat sekolah , Zatie sebab die yg banyak promote kawan2 lain kat sekolah tuk guna Larome ni..
Dia org yg paling awal guna Larome..malah lebih awal dr aku..
Mase die citer die gune Larome, 2 3 ari lepas tu boleh pulak hubbi bawak balik Larome..
So aku pun try & kesan positif..so aku proceeed tuk jual..

Zatie ni umur lebih muda dr aku..
Tapi aku banyak kongsi cerita & masalah pada die..
Sudah senang aku banyak citer kat die..
Die pendengar yg baik & selalu beri nasihat & sokongan kat aku..

Eh sambung citer Larome pulak..
Zatie ni mase mule2 guna Larome dalam masa 1 minggu turun 3kg tau..
Memang badan die sekarang dah nampak susut dr dulu..
Tu yg buat kengkawan lain kat sekolah tertanye2 camne die bole kurus..
Bile org tanye die cepat2 la promote Larome dan suruh beli ngan aku..
Die ni pandai promote barang..
Kalah aku yg menjual ni..
Aku syak la kalo Zatie ni meniaga laku sangat la barang die jual..
Pandai mengayat dengan ayat power ko..

Dari dulu pun kalo aku jual ape2 Zatie ni selalu support aku..
Ape je aku jual die akan beli..
Aku jual tudung die beli..aku jual kain sulam die beli..aku jual kek die beli..ape lagi ek aku jual? tapi semua aku jual die akan beli la..
Sekarang Larome aku jual die beli jugak..
Lepas beli siap promote org lain beli jugak ape je yg aku jual..
Terima kasih kawan..:-D..Selalu support ape je yg akak jual..

Selain dari Zatie, baru2 ni ade ustazah kat sekolah aku beli Larome ni jugak..Kadizah namenye..
Die beli ari Selase minggu lepas..sebelum cuti raya cina..
Naik cuti raye cina tu Selasa baru ni die bgtahu dgn gembirenye berat die dah turun 2 kg..
Wowww aku teruja dengar..
7 HARI TURUN 2 KG tuuu...
Memang terbaik la..
Dan badan die pun nampak sedikit kurus dan ramai perasan..
PK Hem pun perasan badan die cam dah kecik sikit..
Bile tanye si Kadizah ni bgtahu gune Larome..
Kadizah ni kalo bercerite pun memang beriya & bersungguh same la ngan Zatie...
Mane la orang tak tertarik nak beli Larome tu..hihi
Dan2 tu jugak PK Hem sekolah aku nak beli & guna jugak Larome ni..

PK Hem sekolah kitaorg ni dah ade cucu dah..
Amboi tengok grandma pun nak vouge tau..hihi..
Berdebar ni nak tunggu feedback dr PK Hem tu..

Kawan lain yg dah bagi feedback Hadeya..
Hadeya org pertame yg beli Larome dgn aku..
Die bgtahu perut die dah tak macam dulu lagi..
Perut belum kempis tp ade kesan..perut die dah tak menggeleber..
Kalo dulu katenye kalo berjalan mesti rase gegar2 la perut die tu..
Tapi skrg dah tak..sebab geleber tu dh takde..
Sekarang tinggal nak kempiskan perut je lagi..
Hadeya ni siap pesan kat aku lagi kalo ade sesiape yg nak order masukkan je name die sekali sebab nak share2 kan beli tuk dapat harga jimat..
Die dah repeat order & akan repeat2 order lagi..

Kerani kat sekolah aku pulak citer die tak datang period dekat 2 bulan..
Bile die pakai je Larome sapu kat perut terus period keluar..
Kalau korang google testimoni Larome ni ramai gak yg bgtahu period jadi ok lepas gune Larome..
Malah ade yg senggugut sapu Larome pun bole hilang senggugut tu..

Kawan2 lain ramai dah yg beli tapi aku masih belum sempat nak tanye feedback diaorang..
ye la kat sekolah ni kadang2 sibuk..banyak keje nak dibuat..
Kadang bile jumpe citer pasal keje je lupe nak tanye pasal Larome..

Tapi setakat ni aku puas hati & gembire sebab dapat bantu kawan2 yg nak kuruskan badan...
sekarang ni ramai tau cikgu2 dan staf2 kat sekolah aku dok berdiet..
Semua dok sibuk nak selim melim..
Eii lepas ni semua cikgu cikgi Taman Yarl vouge youuu..hihi..

Kalo korang yg baca ni (bajet sangat la ade orang nak bace blog aku ni..huhuhu) nak cuba Larome ni boleh mesej 0197567044 (as)..
Bagi harga baik punyerrr...

Kat bawah ni aku tepek testimoni lain tentang Larome ni..








No comments: