Tuesday, November 10, 2009

tak dapat tukar...



tidak diluluskan...

wawaaaa...sedih ko tak dpt tukar sekolah..terpaksa ar thn depan aku berulang-alik lg puchong ke setapak...tensen nyer aku....
terpaksa ar aku menempuh jem yg tak penah berkesudahan kt KL ni...kalo ikut ati aku ni mahu jer mintak pindah sekolah kt johor...dah berserabut aku ngn keadaan kt Kl ni...jem..jem n jemmm jerr...

kat sekolah setakat nie yg aku tahu 4org dpt tukar sekolah...
kak haliana- dpt sekolah nilai, kak husna- dpt pindah cheras, kak zuraina-tak tahu pindah mane, kak syazwani- sabah or sarawak camtu ar...

aku???masih tetap di air panas...yg akan smpi diumah setiap ari 8.30mlm...org lain abis sekolah 6.45 ptg, kul 7.00 dah smpi umah, dah leh rehat2 atas tilam yg empuk, bermain2 ngn anak n laki...aku???masih di jln raya diatas kerusi yg keras cam batu rase nye menempuh jemmm....
waaa sakit tul ati aku tak dpt pindah...

tak dapat bermakna tak dpt ar aku meng cut kos minyak n tol aku setiap bln...dah ar aku ni dihantar hubbi ke sekolah...bygkan je ar byk mane kos minyak kami setiap bln...hubbi tghari anta aku g sekolah n blk umah, ptg dtg amik aku n blk umah...tiap2 ari camni...
takpe ar bersyukur je ngn Allah...mgkin ade hikmahnye aku tak dpt tukar sekolah...nak suruh aku duk rase pentadbiran pengetua baru ar tue....

p/s - tp lum msk thn depan ramai cikgu ptg yg dah down feel nye coz thn depan kalo sek ganti ari sabtu kene dtg ptg gak...kalo sebelum ni bdk ptg n pg same2 dtg pagi...skema ko pengetua baru ni...

No comments: