Saturday, November 14, 2009

jalan2 @ putrajaya

malam td nape lak tetibe je hubbi ajak jln2 g putrajaya...ikut kan malas nak g...penat ko smlm menyetelkan keje2 kt sekolah..mmg tak rehat lgsg kat sekolah...
mule2 dtg ade bacaan yasin tuk kak anis yg nak g menunaikan haji...pastu perhimpunan n cikgu kelas sume kene masuk kelas msg2 tuk pemulangan buku teks...pastu settlekan fail peribadi budak n bawak g bilik kaunseling...pas rehat masuk kelas n bincang jawapan kertas exam..balik terus ar aku sakit kpale migrain...
dlm kete suh hubbi picit kpale...dah tak tahan nak tggu kt umah ..cam nak pecah kpale...pas hubbi urut baru lege...hubbi ajak g putrajaya act dah ngantuk...tp demi tuk tak menghampakan impian hubbi tercintee...eiii...aku menggagahkan diri g gak putrajaya..
sampai kt masjid putrajaya tu aku lak yg cam terlebih suke...tgk ramai family bwk anak2 kt situ cam best je...tp kitaorg telupe lak nak bawak beskal or bola hafiy...kalo tak hafiy bole ar main kt situ kann..
round kt situ best gak...lame dah tak g putrajaya mlm2 camni...terkenang blk mase zaman bercintun dulu...haha...dulu ni ar tempat berdating kitaorg...sampaikan kawan aku bg gelaran kt kitaorg couple putrajaya...
mase kt sini seronot hafiy berlari2..sampaikan tak larat die nak lari, merangkak lak die...aduyai...kotor baju...tp takpe asalkan seronok anak mama...
pastu dah pusing keliling perkarangan masjid tu sampe hafiy dah tak daye nak jln g lak jambatan putrajaya...lepak2 situ jap n mase tu dah kul12...tetibe lak perut ko lapo...ajak hubbi mkn...

hubbi : nak mkn kat ner?
aku : mane jer ar..tak kesah..
hubbi : mkn kt bangi nak? kedai che da..
aku : jauh nye..
hubbi : mane der jauh...jom ar..kite mengembalikan memori mase dulu...
aku : huhu ok ar

kedai che da ni kt hentian kajang sebenarnye..kedai ni antara yg peveret ar mase kitaorg duk bercintun kt UKM dulu...hhuuu...mase kat kedai ni hafiy dah tido dah...

kul 1 balik umah...sampe2 umah terus tido tak sedo ape2..

No comments: