Thursday, November 5, 2009

nasi ayam madu

sobonar ek ah lamo dah masak nasi ayam nie...mase bln raye bln lopeh....tp aku tak kesah nak gak masukkan entry nie...nak nunjuk aku terror ar gak masak nasi ayam...huhuhu...belagak ko...

mase raye ari tu ade ar kawan keje nak dtg umah...dah ar nak dtg umah kite kan..pastu leh lak request nak nasi ayam..tp takpe seb bende yg dimintak tu reti aku masak kan...kalo tak order je ar kedai kan gamaknye..yg nak dtg 4family - famili kak lili, kak ina, kak suraya , kak zura (kak zura tak dpt dtg mase tu coz mak mentua ade kt umaH).....aku pun tak ar jemput ramai2 coz aku ni bkn nye pndi msk byk2 kan...klu msk sket2 tu bole ar ade rase lgk org kate kan...kang tkt masak byk2 entah ape2 rase lak kan,,,,plus lak mmg aku tak pndi budget nak masak2 byk ni,,,


ni mase goreng ayam....ayam ni aku perap dr mlm ngn kicap pekat n madu



ni lak dadih rase epal n grape...(mlm2 aku wat ni terus masuk freeze...tu yg ade air kt penutupnye)


makanan yg siap dihidang - salad,tomato n timun, sambal, sayur campur n ayam madu
p/s- klu kt johor nasi ayam mkn ngn sayur campur...rase2 tu style org johor,..nasi ayam negeri lain ade camtu ke ek??


ni ar org yg membuat request nak nasi ayam tu...kalah org ngandung ngidam kan nasi ayam aku,,heee
kak lili ngn anak2 - syafik n aina


ni lak kak ina n anak2 (firaz n ape ek lupe lak...ar fatini)


ni lak kak suraya n anak2 (kakak n adik - tak igt name ape ntah)


ni lak hafiy yg mmg tak reti dok diam2...mase ni 3 kali kot die dah menumpahkan air...tensen mama ngn hafiy tauuuu....
hafiy ni klu ade org dtg umah bertmbh la kelasakan n keaktifan die tue,,,


tu jer...chow cin cau...

1 comment:

Sitie BUm BUm said...

sedapnye tgk nasi ayam tu!!