Wednesday, September 15, 2010

raye 1




raye pertame cam biase pagi2 dah bgn...semayang subuh n yg lelaki terus mandi siap2 g semayang raye...yg pompuan (aku ngn mak jer) siapkan hidangan segala bagai ketupat, lemang, rendang, lodeh, smabal kacang, ayam masak merah (semua nie mak wat..aku tgk je..muahaaha..)

pas semua yg lelaki2 dah makan2 n g semayang raye giliran mak ngn aku lak mandi n bersiap2...pas yg lelaki2 dah blk sesi bermaafan n sesi mengeluarkan air mate la pulak...time nie mmg syahdu sket..pasal ayah org baru hulur je tgn dah kuar air mate..ayah mmg sensitip..abis ayah n mak dah mule kuar air mate semua pun banjir ar....semua kuar air mate kecuali hubbi eden yg mmg ati keras tak penah kuar air mate...hehe...pastu amik2 gambo ar pulak..tahun nie adik no2 jer takde coz thn nie giliran die raye umah mentua...

pas dah amik2 gambo terus gerak kg lukut, kota tinggi (kg ayah) g umah mak usu... kat sini adik aku yg no2 tue dah tggu kitaorg coz die nak balik kg batu pahat skali...

pastu gerak lak g felda ulu belitong, kluang g raye umah mak cu lak...

pastu gerak ke batu pahat kg mak la pulak...smpi dah dekat magrib gak...

pastu aku n hubbi g umah ayu kt muar...kt sini tak amik gambo coz dok melayan hafiy yg tak reti dok diam...abis meje org semua nak dinaik...

No comments: