Thursday, July 8, 2010

kami sambut 3rd anniversary...

semalam 7.7.2010 genap ar 3 tahun kitaorg kawin...hehe tak sangka dah 3 tahun...berbagai onak duri suke duke yg berjaye ditempuhi...hehe moga kitaorg bahagia smpi akhir hayat...

act anniversary thn ni same je cam thn2 lps...just wish2 n mkn2...thn nie aku ni sajer je tempah cupcake anniversary ngn kak adda (cikgu satu sek yg sdg berjinak2 ngn bisnes cupcake)....aku request nak wat cupcake yg noti2 sket...tp sbb kak adda lum pro lg nak wat topping gune fondant so ini je ar cupcake yg die bole wat kan...ok ar asal ade tulis happy 3rd anniversary n i luv u...huhu....



pastu kitaorg order dominos pizza...ari tu mase si sepupu aku blanje rase sedap lak...tu yg rase cam teringin je lgk dominos pizza...


elok2 jer letak cupcake nie atas meja terus budak kecik nie nak rentap...seb baik mama sempat tarik tgn die...tp si budak kecik nie berjaye gak mencapai krim kt atas cupcake tue...tue yg jilat jari tue...


bertiga... keluarga bahagia kami....moga2 anniversary thn dpn kami dah berempat...hehe...doa untuk kami...amin...

4 comments:

yantz-yeem said...

oooo...mkn kek cawan x ajak...eh wa lupe la bju afy wa x bg lagiks..kang takut afy x muat plak..adeiii

Zeti said...

As, happy 3rd anniversary. aku pulak bulan depan..ehehe. ank ko Hafiy dh besar. kejap kan. Aisha pun sama dh besar.

as said...

kak yan : ala wa makan2 kt umah je..malu ar nak ajak lu...hehe...
Zeti : terima kasih zeti...aah dah besar dah...nak adik dah pun die hehe...

saya said...

huhu..macam kenal je cupcake tu.thn depan aku bagi yg noti2 punya ek..