Thursday, December 3, 2009

selamat tinggal...




mama seronot tul tgk hafiy dah boleh berpisah ngn puting dier...aku gelar puting tue trompet hafiy..haha..slame nie mmg hafiy tak leh lgsg kalo takde puting..kire 24 jam puting tu lekat kt mulut dier...nak tido lg ar tak bole tak de puting...nangis sampai ke sudah la dier tak tido2 kalo puting takde...mane tak nyer tak bole pisah..aku dah bg dier puting tue sejak umur dier 2 ari lgk...mahu tak susah bdk tu nak lupekan puting kesayangan dier tu...
ape sebab hafiy dah boleh pisah ngn puting dier???
ni semua ayah si hafiy ni punyer keje ar...skang ni aku tgh jage exam spm so hubbi ar yg kene jage hafiy sepjg aku g jage exam tue...mase jage hafiy tu hubbi tak bg lgsg puting samapi hafiy ngs2 berguling atas lantai pun die biar aje...kalo aku mesti tak sampai ati tgk hafiy camtu...mesti aku dah bg dah puting tu...pastu hubbi tak tahu ar sengaja ke atau tak tgl kan puting tu kt office abg dier...agaknye tak nak aku bg puting tu kt hafiy kot...mule2 aku riso gak buat nye si hafiy ni mengs nak rak bile nak tido mlm...si hubbi lak kalo mlm slalu blk lmbt...pening lak kepale kang kalo hafiy mengs nak puting dier tue...sape lak yg nak g amik puting hafiy tu kan...lupe nak bgtau kejadian ni berlaku 2 mlm lepas...bile nak tido cam biase aku wat kan susu bg dier minum n bile die abis je susu dah merengek2 dah...aku pun wat cam marah suh tido sambil tepuk bontot die...pas tu die berenti merengek n terpusing2 atas katil n akhirnya zzzzzzz....wa lege aku...
malam tadi pun ok je tido tak pakai puting...jadi selamat tinggal puting....

1 comment:

yantz-yeem said...

ha camtu la...afy pon dah beso jgn isap puting lagi...bg je dia pegang kain ( sapu tgn ) mcm aqil