Tuesday, June 2, 2009

nak g shopping!!!

aku bru je pas tgk lmn web shopping n sale...wah sale sana sale sini...yg menarik minat aku of coz ar sale2 yg jual baju anak2..td tgk parkson ade sale,sogo pun ade sale n hytex pun ade sale baju budak2...aku ni dah menggeletik kaki nak g nie...biler ar hubbi nak blk dr bandung nie???
hubbi blk ni aku nak terus ajak g shopping...bowing woo duk kt umah jer...xbest ar cuti sekolah tp duk umah je..hafiy pun dah pndi bowing tau...tgh2 main jer tetibe jer g kt pintu n menangis kt depan pintu tu suh bukak...geram aku diwatnye ngn hafiy nie...die pun gamaknye dah naik bowing duk umah je..sib baik adik saye, pak ude si hafiy ni ade kt sni..bole gak time si hafiy ni meragam die bawak ar g jln2 kt kaki lima umah nie...suke si hafiy bile dpt kuar n tgk anak2 jiran main bola depan umah..terjerit2 hafiy nengok...
tmbh lak saye nak ajak gak hubbi g beli kain ela tuk wat baju raye...riso ko kalo tkg jahit dah taknak amik tempahan...xmo jdk cam thn lps..aku n akak ipar jenuh mencari tkg jahit tuk wat bju raye...tu ar padan muke kt diri sendiri gak sape suh anta baju mase dah bln pose...kompem ar xde org nak wat...tp thn nie aku nak mengambil iktibar dr thn lps...tp saye rase cam dah terlmbt gak nie...mintak2 ar masih ade tailor yg nak wat baju tuk saye...

3 comments:

yantz-yeem said...

wei lu nak pi hytex ckp tau...baik pi hytex dolu...bju murah2 giler...wa nak kirim kalo lu nak pie...

Anonymous said...

Waa bukan main lagi ko nak nyoping time cuti skolah yer... Selamat bershopping la. Aku rasa tukang jahit amik lagi baju time2 ni. Tapi kalu dah masuk pertengahan bulan 6 tak berani la gua nak confirm :)
~AIDA~

Zeti said...

salam..laa ada gak blog. ehehe. aku pun ada. fp pun tk berapa aktif. bila angin rajin dtg baru update. wei, shopping baju baby murah tak kt malaysia. sajela nk tau..uhuuh